شناسهٔ خبر: 172777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر

ببینید| بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس از پروژه های مسکن، راه سازی و بافت فرسوده شوشتر رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از اختصاص ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ محمد رضا بهادری، رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر با اشاره به سفر مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین به شهرستان اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن شهرستان شوشتر که با حضور سید محسن سید موسوی فرماندار، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان و قائم مقام و معاونان وی برگزار شد، موضوعات مهمی جهت توسعه و بهبود وضعیت پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن تاکید شد و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

بهادری ادامه داد: تسریع در اجرای پروژه ۴۳۲ واحدی نهضت ملی مسکن، تکمیل پروژه معابر و آسفالت مسکن مهر از جمله موضوعاتی بود که روند اجرایی آن‌ها بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم جلسه، بررسی روند اجرایی پروژه آماده‌سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شوشتر بود که مراحل نهایی خود را طی می‌کند. برخی موانع جزئی که در مسیر اجرای این پروژه وجود داشت، مورد بررسی قرار گرفته و راه‌حل‌های لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد. این پروژه نقش مهمی در بهبود زیرساخت‌های مسکن در منطقه دارد.

بهادری اظهار کرد: رفع موانع اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام بررسی و مقرر شد موانع اجرایی این پروژه احصا شود.

وی از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی پروژه ۵۵۰ واحدی مسکن مهر در اراضی موسوم به طرح ۷۶ هکتاری خبر داد و افزود: دستورات لازم برای تسریع پروژه و تکمیل معابر دسترسی و زیرساخت‌های این پروژه ابلاغ شده و پیمانکار مربوطه به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

بهادری اضافه کرد: با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر عنوان کرد: همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای احداث پل چهارم شوشتر به امضا رسید.

وی ادامه داد: در این جلسه بیش از ۲۵ مصوبه تصویب شد که از جمله می‌توان به پیگیری و رفع مشکلات زیرگذر شرافت و تغییرات فنی لازم، تصمیم‌گیری در خصوص آماده سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شهر شهید شرافت، رفع موانع جزیی برای پایان آماده سازی و آسفالت معابر مسکن مهر شوشتر، بررسی مشکلات معبر میرزا هادی با کمک میراث فرهنگی، استفاده از ظرفیت مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی شوشتر در پروژه‌های راه و شهرسازی و مسکن ملی اشاره کرد.